Necenzurat sau Asocieri Libere


Bine,  Totul,  frumos,  cred,  nu ştiu,  poate,  sper,  nu ştiu,  De ce?  Oare? dacă,  nu,  poate,  sau,  cum,  cine,  bă băiete!!!  asfalt,  gheaţă,  pâine,  fum,  râs,  zahăr,  apă,  diabet,  ducelagării, (care sună a ceva dulce amărui),  scaun,  de ce fumez eu aceasta ţigară ? Degeaba.

Cade,  maro,  sper,  blank , gol,  sete,  nu ştiu să trăiesc în moment.  Ce-o mai face X?  Dar Y?  Unde se termină ce gândesc eu cu adevărat şi unde începe ce vreau să spun sau să scriu?

A intrat un Ionuţ pe mess.  Mă gândesc la toţi Ionutii pe care îi ştiu.  Si pe mine mă cheamă Ioana!!! Cum ar fi dacă mi-ar spune toată lumea aşa?  Rimel întins,  fir roşu,  pescuit,  micul pescar de acum două seri, baiatu’ frumos de acum două seri, toţi băieţii frumoşi!! (să apeleze la mine.) Eu nu mai ştiu de-astea,  cald,  rece,  ne jucăm.

Mă uit în gol,  mă uit în gol,  mă uit în gol,  umbreluţă albastră,  yellow polka dot bikini that she wore for the first time today (ce mă binedispunea melodia aia!) Singură dar nu prea,  cald,  bine,  eu cu mine,  tu cu el,  ea cu el,  ei cu ele ,  ele cu ele,  dacă aş fi lesbiană m-aş da la prietenele mele?

Introspecţie sau nu , cum se desfăşoară o Extraspecţie??  Ne uităm pe toate părţile şi în toate direcţiile,  mâini,  calm ,  suc cu pulpă vărsat , cam trist dar nu prea.

Mi-am amintit o secvenţa dintr-un vis.  Sus printre materiale textile.  E greu să ajungi înapoi jos.  Mici conflicte.  Agitaţie molcomă.  Gol care se leagă cu alt vis.  Mi-am visat odată toată viaţă în probabil 10 secunde . 

Leave a comment